Jako studio filmowe zajmujemy się produkcja filmów korporacyjnych dla firm,
możemy rozróżniamy kilka rodzajów filmów korporacyjnych:
- film do 300s ( opowiadanie o firmie „gadające głowy”) często stosowane przy rożnego typu rocznicach
- film wizerunkowy czas trwania 90 – 150s jest to firm mający charakter filmu reklamowego posiadający duży walor artystyczny dlatego też jego podobieństwo do spotu reklamowego.
- film społecznościowy – mający zachęcać odbiorców do pracy w korporacji, lub mający na celu promocje działań firmy.
Rozpoczynając realizacaje filmu zaczynamy od spotkania brefingowego / wizji lokalnej
- określając cel kampanii
- grupę docelową odbiorców
- jaki efekt film ma wywrzeć na odbiorcach i potrzeby konsumenta
- jaka korzyść wynika z tego że konsument będzie używał naszego produktu
- dlaczego konsument ma uwierzyć w nasz przekaz
- podczas konsultacji określamy jaki powinien być ton filmu
- ustalamy czas na stworzenie reklamy